Mencari Teman Hidup (MTH)


Kelab MTH ditubuhkan pada malam 3 Nov 2010 dengan idea asal untuk menyediakan satu platform buat kawan-kawan di Facebook yang keseorangan, sering putus cinta atau sukar dapat jodoh, mencari teman hidup yang sesuai dengan mereka.

Kerap kali saya melihat kawan-kawan yang pasrah, mengeluh putus cinta dan tak kurang juga yang meluahkan emosi mereka di Facebook, hingga menjadi bahan 'sindiran' oleh orang lain yang membaca status mereka. Tak kurang juga, ada yang kurang keyakinan untuk mempromosikan diri mereka sendiri dalam proses pencarian ini hinggakan ada yang umpama sekadar berserah pada takdir sekiranya jodoh masih ada. 

Kerana itulah, hati saya tergerak untuk membantu mereka, dengan menjadikan Kelab MTH ini sebagai suatu projek sosial kemanusiaan yang membolehkan semua orang yang berfikiran sama (mencari teman hidup) bertemu dalam satu tempat. 

Dengan mendukung konsep PERSAHABATAN, PERCINTAAN & PERKAHWINAN sebagai tema utama Kelab MTH, saya berharap, semua ahli-ahlinya dapat berkongsi pandangan, nasihat, pengalaman, pengajaran dan memberi sokongan kepada satu sama lain. 

Akhir kata, please KEEP KELAB MTH - FUN & CLEAN and always RESPECT EACH OTHER

Categories:

Leave a Reply